2017. szeptember 28., csütörtök

Lookfantastic Beauty Box - The Birthday Edit (2017 Szeptember)

 A Lookfantastic szépségdobozaival már szemezgettem egy ideje, de valahogy mindig sikerült lebeszélni magamat róla, de aztán jött a szülinapi kiadás, aminek nem tudtam ellenállni. Reméltem, hogy ezzel nem lőhetek nagyon mellé...
Sajnos már "sold out" ez a dobozka, ennek ellenére úgy döntöttem, megmutatom, hátha valaki számára érdekes lehet.

Büszkeségemre sikerült kibírnom, hogy ne nézzek utána, mit is rejt ez a csodaszép doboz, s tényleg igazi meglepetés volt a tartalma, de nézzük is, mit rejtett ez a szülinapi, picit unikornisos beütésű papírcsoda.

Megkaptuk a már szokásos, havi kis üzenetünket is.


Természetesen a brit Elle magazin sem hiányozhat. Érdekes kis olvasmány, bár sajnos telis-tele van reklámmal, így irományokat csak elvétve találhatunk benne.


Na és itt a dobozka tartalma. 8 termék lapult benne, ebből 3 teljes méretű. Egész jó kis arány. Számolgattam egy kicsit és a termékek összértéke sacc per kb. olyan 60 euróra jött ki, ami kb. 18000 ft. Szerintem ez egész jó, tekintve, hogy a dobozért 20 eurót - 6000 forintot fizettem.


Holly's Lollies bodzás nyalóka - Olyan aranyos ez a nyalóka, hogy sajnálom megenni, pedig már nagyon izgatja a fantáziámat.

HIKARI szemhéjpúder paletta (Tonya) - Erről a márkáról nem is hallottam még és elsőre nem fogott meg annyira ez a kis négyes, de aztán mikor kipróbáltam, rájöttem, hogy szuper őszi színeket tartalmaz, s minőségileg is egész jó. Nagyon krémes a festékek állaga, ami meglepő, hogy egyáltalán nem potyog, bármilyen ecsettel nyúlok belé és szépen a helyén is marad. A csomagolás elég gagyi műanyagból készült és a színek is lehetnének egy hangyányival pigmentáltabbak, de ezek ellenére is tetszik.

Illamasqua kontúrozó gél stick (Silhouette) - Illamasqua termékkel még nem volt dolgom, s ezzel kapcsolatban is vegyesek az érzelmeim. Nagyon könnyed ez a gél formula, de az a gondom vele, hogy ahogy elkezdem szivaccsal eldolgozni, szépen lassan eltűnik, ujjal foltos lesz a végeredmény. Talán egy nagyon természetes bronzosításra alkalmas, esetleg por állagú kontúrozó termék alá, de csupán ezzel nem lehet érdemben kontúrozni.

Lookfantastic Unicorn szemhéjpúder ecset - Nagyon aranyos kis ecset, aminek szuper a minősége is. Nagyon puha szintetikus szálakból áll, amik kíválóan veszik fel a terméket. Mostanság csak ezzel viszem fel a reggeli gyors szemhéjpúdert, egyszerű vele a munka.

HIKARI Eyeshadow Quad in Tonya

Illamasqua Gel Sculpt in Silhouette


Eve Lom tisztító balzsam és kendő - Már egy ideje ki szerettem volna próbálni valamilyen tisztító balzsamot, s ennek szinte azonnal neki is estem. Nagyon kellemes érzés volt, s a sminkemet is, azon belül a szempillaspirált is nagyszerűen eltávolította, a bőröm pedig utána pihe-puha volt. Az egyetlen negatívuma a nagyon erős, gyógynövényes illata.

Christophe Robin tisztító, volument adó paszta - Számomra ez annyira furcsa termék, hogy ódzkodom a kipróbálásától. Elvileg úgy kell használni, mint egy sampont, de ennek az állaga nagyon sűrű.  Agyaggal és rózsakivonattal tisztítja és kényezteti a hajunkat, miközben a festett színt is védi.

Decléor Hydra Floral szennyeződés elleni hidratáló  gélkrém - Ezt a terméket sem próbáltam még, de azt ígéri, hogy moringa és neroli kivonatokkal járul hozzá bőrünk szépségéhez. Ami pedig igazán különleges benne, hogy elméletileg egy vékony réteget képez  a bőrünkön, ami megvédi azt a szennyeződésektől, s szuper alapot biztosít a sminkünknek is. Nem is értem, eddig miért nem próbáltam, nagyon kíváncsivá tett.

Összességében nagyon örülök, hogy megrendeltem ezt a dobozt, hisz így olyan dolgokhoz jutottam hozzá, s próbálhatok ki, amiket magamtól sosem vásároltam volna meg. Szerintem minden tökéletesen ki- és elhasználható. Vissza kell magamat fogni, mert nagy késztetést érzek újabb és újjab Lookfantastic dobozkák beszerzésére...

Ti rendeltetek már Lookfantastic beauty boxot? Milyen szépségdobozokat próbáltatok már?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése