2017. július 29., szombat

Palmolive Gourmet tusfürdők

Nem terveztem, hogy olcsó, drogériás tusfürdőkről fognak bejegyzések születni a blogon, aztán egyszer csak birtokomba került egy epres Palmolive Gourmet, s aztán szépen lassan szinte az egész kollekción végigmentem. Mindezek után pedig késztetést éreztem, hogy megosszam veletek tapasztalataimat.


De mire erre ráeszméltem egy csomó üres flakonom maradt csak, ami valljuk be, nem mutat valami jól a képeken, így felkerekedtem, s beszereztem az egész kollekciót, ami ha elsőre nem is, de talán harmadszorra sikerült.


Nagyon szeretem e család termékeinek a formuláját. "Body Butter Wash" a hivatalos megnevezésük, s tényleg nagyon krémes, de nem túl sűrű az állaguk, leginkább pudinghoz tudnám hasonlítani, s a flakonból kinyerni is nagyon egyszerű. Majd a belőle képzett hab is nagyon krémes, tápláló, az én bőrömet kifejezetten hidratálja.

Az elérhető illatok nagyon erőteljesek, finomak. Bár akad, ami nem lopta be teljesen magát a szívembe, többségükért odáig vagyok. Bőrön ez az aroma pár órán át érződik, nem mondanám kiemelkedőnek az illatok tartósságát. S


Mint Shake - Tipikus nyári, érezhetően hűsítő, édeskés menta illat. Az illata egy az egyben olyan, mint az After Eight csokinak. S bár nem igazán szeretem a mentás készítményeket, a legnagyobb hőségben igazi felüdülés volt ezzel a darabbal zuhanyozni.

Strawberry Touch - Ezzel a darabbal kezdődött minden. Annyira finom, a legínycsiklandóbb, legnagyobb eperdarabokkal ellátott joghurtra emlékeztet az illata. Talán ez a legkedveltebb változatom.

Peach Delight - Az előbb említett epres aroma barackos társa. Ezen illat is joghurtra emlékeztet, a legfinomabb barackos joghurtra. Akadnak kétségeim azzal kapcsolatban, hogy ez a változat kapható e még, mert egyik üzletben sem sikerült találnom, ezt is végül a Notinoról rendeltem.


Vanilla Pleasure - Ezzel az illattal bajban vagyok, mert véleményem szerint nem igazán fedezhető fel benne vanília. Engem egy régebbi mandulás vagy mézes Palmolive tusfürdőre emlékeztet. Nagyon kellemes, édeskés, de számomra semmi extra.

Chocolate Passion - Most nyáron kicsit talán sok lehet ez az igazi csokipuding illat, mert igen, ennek igazi csokipuding illata van a javából. De a hideg téli estéken felüdülés lesz majd ehhez a darabhoz nyúlni.

Coconut Joy - Ez a következő olyan kiadás, mely illatát nem tudom hová tenni. Nagyon erősen parfümös, krémes, de nem tipikus, édes kókusz illat. Talán ez a legkevésbé kedvelt változat számomra, de ez sem olyan rossz, hogy elhasználni se tudjam. 


Összességében tényleg hatalmas kedvenceim ezek a tusfürdők drogériás téren. Ár-érték arányban nagyon jók, hisz akciósan akár 1.50 euróért (kb. 450 ft) is beszerezhetőek, sőt Bécsben sikerült már 1+1 akcióban 1 euró/darab (kb. 300ft) áron is hozzájutnom. S azért ha női szemmel nézzük, a csomagolásuk sem utolsó. 

Ti próbáltátok már ezeket a tusfürdőket? Melyik dorgériás tusfürdők váltak be Nektek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése