2017. március 9., csütörtök

GOSH Lumi Drops

Pár éve még fogalmam sem volt a highlighter szó jelentéséről, mára azonban el sem tudom képzelni a sminkemet nélküle. A por állagú termékekkel már sikerült barátságot kötnöm, a folyékony textúrával vszont sokáig szemezgettem, nem igazán tudtam eldönteni, mely márka termékére ruházzak be, végül a tavaly ősszel egy bécsi kirándulás során ezt a Gosh darab landolt a kosaramban.


Sokáig macerásnak tűnt a használata, így csak a fiókban havert, aztán nemrégiben elkezdtem használni, és olyannyira megszerettem, hogy a februári kdvenceim (ITT) közt is szerepelt.

A termék egy 15 ml-s kis műanyag tubusban kapott helyet, melyből a csőrös kialakításnak köszönhetően nagyon egyszerű kinyerni az anyagot. Ez a 15 ml egyébként rengeteg, tekintve, hogy viszonylag keveset kell belőle használni.



Én a 002 Vanilla árnyalatra neveztem be, ha jól emlékszem, két további árnyalatban elérhető még, egy bronzosban, illetve egy barackosban.  Ez a szín egy bézses, homokos alapszín, de a fénye már hideg, nagyon pici pezsgős beütéssel. Néhanapján azonban felfedezni vélek benne némi rózsaszínes tónust is. Nem egy visszafogott highlighter, de én alapvetően szeretem a kicsit erősebb darabokat.

Nagyon sokoldalú kis termék ez. Használható alapozóba keverve, alapozó alá kenve, szemhéjra és természetesen az arccsontra is. Én az összes említett módon kipróbáltam már, de alapjáraton klasszikus módon az arccsontomra kerül, ahol különösképpen szeretem a hatását. 


Általában alapozás után ujjal felpöttyözöm az adott trületre, majd egy sminkszivaccsal szépen beledolgozom az alapozóba. A hatás pedig brutális, nagyon szépen fénylik, a bőrömbe is szépen beleolvad, a legjobb pedig, hogy az alapozót egyátalán nem bontja meg, keni el. Tartósnak is elég tartós 6-8 órát simán kibír, talán az intenzitásából veszít a vége felé. Azonban ha egy kicsit tompítani akarok a fényén, mely megjegyzem, nem sokszor fordul elő, még az alapozó előtt tapogatom fel a kiemelni kívánt terültekre, így az alapozón keresztül villogtatja meg finoman tudását, nagyon különleges végeredményt hagyva maga után.


Szemhéjon egy nagyon kis természetes fénye van, "no makeup" sminkekhez viszont simán el tudom képzelni, szuperül felüdíti a tekintetet. A szemhéjon szemhéjalapnak is viszonlag jó fényes színek alá, hisz száradás előtt van egy kis ragadós textúrája, melyben szépen megtapadnak a színek.

Alapozóba keverve nem az igazi számomra. Szép, természetes fényt ad az arcnak, de valamiért az összhatás nem tetszett magamon, talán az én ízlésemnek sok ez a finish. 


Összességében nem bántam meg, hogy beneveztem erre a termékre. Kifejezetten pozitív képet alakított ki bennem a folyékony highlighterekről, ezntúl szívesen nézelődöm e téren is. Megérte azt a 8-10 eurót (kb. 2400-3000 ft), amit kiadtam érte. Amúgy a márka Szlovákiában a Fann parfümériákban érhtő el, ha jól tudom, Magyarországon pedig tudomásom szerint a Westendben van egy kis standjuk.

Milyen a kapcsolatotok a highlighterekkel? Milyen textúrát részesítetek előnyben? A GOSH márkától próbáltatok már valamt?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése