2017. március 6., hétfő

Februári kedvencek (2017)

Sajnos a február hipp-hopp elszaladt, semmi sem alakult úgy, ahogy elterveztem, ez pedig a blogon is meglátszik. De a lényeg az, hogy végre valahára meghoztam a hónap kedvenceit bemutató bejegyzést.



Februárban aztán tényleg nagyon minimális mennyiségű terméket sikerült összegyűjtenem, de ez nemis oy meglepő, tekintve a hónap hosszúságát.


Még január végén sikerült lecsapnom erre a The Body Shop Honeymania testvajra, amit kifutó termékként sikerült levadásznom, ergo a Honeymania termékcsalád már nem található meg az üzletekben. Sajnálom, de ennek ellenére is itt van ez a kis testvaj, mert annyira beleszerelmesedtem az illatába, hogy csak na. Alapjáraton nem szeretem a mézes illatokat, de ez más, nagyon finom, édes illat. Maga az állaga nagyon tömény, tényleg olyan mint egy vaj, ami először furi volt, mert eddig csak "pudingosabb" állagú TBS testvajjal találkoztam. Egyébként egész jól hidratál, de ide most inkább az illata miatt került be, mert nem bírom abbahagyni a szaglászását.

Második nagy kedvencem a hónapban ez a Forever Aloe Lips ajakápoló. Az ajkaim elég kényesek, így nagyon meg kell válogatnom, mit kenek rájuk, s a termékeket viszonylag gyakran váltogatnom is kell. Jelenleg ez működik a legjobban. Könnyen beszívódik, viszonylag könnyed, olajos az állaga, ráadásul az illata is nagyon finom, leginkább valamilyen cukorkához tudnám hasonlítani, de meg nem mondom, melyikhez. 


Az idő enyhülésnek indult, így nappalra már soknak éreztem a Clinique Dramatically Different Moisturizing krémet, amit az előző havi kedvencek közt látthattatok (ITT). Azt lecseréltem egy szintén Clinique, Moisture Surge krémre, amit hatalmas hype övez. Igen, én is beálltam a sorba. Volt itthon egy kis 7 ml-s mintám, aminek bőszen neki is estem. Tényleg szuper kis krém ez, pikk-pakk beszívódik, remekül lehet rá sminkelni, s a bőröm is kellőképpen hidratálja. Lassan az aljára érek, s már előre félek, mi lesz velem, ha elfogy.. (Netán jön a teljes kiszerelés?)

Végül, de nem utolsó sorban pedig a hónap talán legnagyobb kedvence következik, ami nem más, mint a Gosh Lumi Drops folyékony highlighter a 002 Vanilla árnyalatban. Nem indult a kapcsolatunk zökkenőmentesen, de már sikrült kitapasztalnom, hogyan, mimódon célszerű használni, s nagyon belopta magát a szívembe. Várható róla egy bejegyzés, így nem is szaporítom a szót.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? A felsoroltak közül próbáltatok estleg valamit?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése