2017. január 26., csütörtök

O.W.N. Candles Caramel illatgyertya

Az illatgyertyák iránt érzett szerelmem még mindíg töretlen. A mínuszokban pedig különösen jól esik bent meggyújtani egy finom aromával megáldott darabot. A mai bejegyzésben pedig egy O.W.N Candles gyertyát mutatok meg Nektek.



Az O.W.N. Candles márka a Pink Pandán kapható (SK link/HU link) és már egy ideje szemezgettem a gyertyáival. Nagyon ígéretesnek ígérkeztek a termékei, a dizájnnal pedig teljesen levettek a lábamról. Az egyetlen dolog, ami visszatartott a rendeléstől, az az elég borsos áruk volt. Aztán egyszercsak egy hirtelen felindulásból megrendeltem a Caramel illat pléh tégelyes kiszerelését., ami elvileg a "travel tin candle", szóval nekem egy utazó gyertyám van/volt...


Mikor kézhez kaptam, nagyon meglepődtem a méretén, hiszen igazán kicsi, talán az én képeim sem adják vissza ezt igazán, de nagyobbra számítottam.

Az illata szerintem nem kifejezetten vanília. Nagyon édeskés, barátnőm szerint Rafaellóra hasonlít, s tényleg, egy nagyon picike vaníliával megbolondítva. S ez égés közben sem változik, ugyanezt a finom illatot ontja magából ekkor is.


A kis tégely tetelyét eltávolítva pillanthatjuk meg a viaszt, ami eléggé eltér a megszokottól, gondolom azért, mert növényi viaszból készült. Nagyon fényes, tele van olajakkal, amik az illat intenzitásáért felelnek. Egyébként maga a gyertya azon kívül, hogy 100%-ban növényi viaszból készült, organikus színezéket tartalmaz, kézzel készült, állatkísérlet mentes, nem tartalmaz ólmot, cinket, parabéneket, illetve ftalátokat sem. 

A viasz nagyon szépen, egyenletesen olvadt, ezt a képen is láthatjátok, s szinte az utolsó cseppig el tudtam égetni. Az illat intenzitása nem volt túl erős, úgy mondom, hogy a lakásból két közepesebb szobát kellemesen megtöltött, nem volt fejfájdítóan intenzív. A gyertyát pedig kb. 15-20 órán át tudtam égetni, s ez az amiért egy nagyon picit húzom is a szám, mert többet vártam tőle ennyi pénzért.


Összességében kettős érzésem van ezzel a gyertyával kapcsolatban, mert  viszonylag jól szuperált, remekül megtalálta az arany középutat az intenzitásban, az illata is egész kellemes volt, de az ára azért elég húzós (SK-7,99€ - HU-2490,- Ft), s nem szerettem bele annyira, hogy ennyit ki is adjak érte. Nem tudom újravenném e, most talán a nem oldalára dől a mérce, de lehet, hogy a későbbiekben egy más illatot vagy kiszerelést beszerzek majd a márkától. Sőt, az illatviaszokra kifejezetten kíváncsi vagyok.

Próbáltatok már valamit a márkától? Szeretitek az illatgyertyákat? Milyen illatokat kedveltek?





2 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még ezt a márkát. Nekem a Yankee Candle jött be, illetve néha egy-egy Ikea gyertyát is beszerzek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Yankee Candle nálam is nagy kedvenc, Ikea gyertyához eddig egyszer volt szerencsém, úgy emlékszem, egész jó kis gyertyával volt dolgom :)

      Törlés