2017. január 4., szerda

Nézzünk csak a zokni mélyére! - Feelunique Magic of Beauty Christmas Stocking

Még a karácsony előtti napokban tévedtem fel a Feelunique oldalára, s ott találtam rá leakciózva erre a csupa csodával megtöltött zoknira, s gondoltam, meglepem vele magam karácsonyra, bár tudtam, hogy már csak az új évben kapom kézhez. Ez tegnap meg is történt, úgyhogy nézzük meg, mit rejtett ez a hatalmas zokni.


Mikor kibontottam a dobozt, nagyon meglepődtem, hisz ez a zokni hatalmas, konkrétan fel tudom húzni a lábamra is, s a termékek valósággal elvesznek benne. Amúgy az anyaga egész jó minőségű, vastag vászon, nagy meglepetésemre pedig a csillámok sem hullanak róla eszeveszett mértékben.


Tulajdonképpen ez olyan, mint egy beauty box, csak előre lehet tudni, mik vannak benne, főként mini kiszerelésű termékek. Nekem egyébként úgy tűnt, ezt kifejezetten ajándéknak lett kitalálva, hisz melyik nő ne örülne ilyen jóságokkal megpakolt csomagocskának?


Ole Henriksen power bright treatment - Erről a 3 lépéses kis szettről még nem hallottam, sőt a márkáról sem. Nagyon érdekesnek tűnik, tartalmaz egy radírozós maszkot, majd azt lemosva egy C vitaminos koncentrátumot kell használni, amire pedig egy "olvasztós" tisztítót kell felkenni, azt 15-20 percig hatni hagyni, majd lemosni. Nem tudom, mennyire érthető ez a dolog ebből a leírásból, de én is csak ennyire értem.

NUXE Nuxellence DETOX Detoxifying and Youth Revealing Anti-Aging Care - Ez egy 15 ml-s kis minta ebből az arckrémből. Mivel anti-aging, valószínűleg anyukámnál fog kikötni.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant - Kaptam egy 5 ml-nyi kis mintát ebből a már-már ikonikus Elizabeth Arden multifunkciós krémből, aminek elég erős, érdekes az illata, de állítólag nagyon hatékony a bőr extrémen kiszáradt részeire.


U feelunique Silver Glitter Nail File - Volt a zokniban egy ilyen aranyos kis, csilli-villi körömreszelő is, ami táskába, vészhelyzet esetére nagy jól fog jönni.

Philip Kingsley Elasticizer - Erről a hajpakolásról mostanság hallottam csak, s állítólag nagyon szuperül hidratálja a hajat, nagyon kíváncsi leszek, ez a 40 ml reményeim szerint az én elég hosszú hajamon 2-3 alkalomra lesz elegendő.

L'Occitane Shea Butter Hand Cream - Volt még itt 10 ml ebből a nagyon sokat emlegetett, sokak által kedvelt kézkrémből, amire már egy ideje nagyon kíváncsi vagyok, most pedig itt az alkalom, hogy kipróbáljam.


Nude by Nature Natural Glow Loose Bronzer - Ez elvileg 2 grammos kiszerelés, de olyan soknak tűnik. Még nem nagyon volt alkalmam ilyen ásványi, por állagú termékhez, így ez is egy újdonság számomra, akárcsak maga a márka. Egyébként nagyon kellemes, visszafogott színű ez a bronzosító apró kis csillámokkal.

Fleur De Force Lipgloss (040 Lucky Star) - Talán ez a legnagyobb kedvencem a csomagból. Hatalmas meglepetés ért, mikor kipróbáltam. Szeretem Fleurt, néha megnézem a videóit, a termékeire is tettem már egy-két pillantást, de soha nem éreztem késztetést, hogy vásároljak is. De ez a szájfény most meggyőzött. Olyannyira pigmentált ez a szájfény, hogy nem akartam hinni a szememnek, simán lehetne a neve folyékony rúzs is. Nagyon tetszik, lentebb pedig élesben is láthatjátok. Egyébként jelenleg nagyon akciósan kapható a Feelunique oldalán (ITT), ha terveztek onnan rendelni, s nem vetitek meg a szájfényeket, meleg szívvel ajánlom, bár még komolyabban nem teszteltem. 

Sigma E70 (Medium Angled Shading Brush) - Talán akkor döntöttem úgy, hogy megrendelem ezt a zoknit, mikor megláttam ezt az ecsetet. Még sosem volt alkalmam igazi Sigma ecsethez, s bár ez egy mini ecset, mégis Sigma. Így elsőre nagyon tetszik, rettentően puha és tömött. Kíváncsi leszek, élesben milyen lesz.

Fleur De Force Lipgloss 040 Lucky Star élesben 
Bocsánat a smink nélküli fejemért, de úgy éreztem, mindenképpen meg kell mutatnom ezt a szájfényt.

Összességében meg vagyok elégedve ezzel a csomaggal, kb. 15€-t fizettem érte, mert az ünnepek előtt már akciós volt, sőt, pár napja néztem, s akkor már 10€ körüli összegért lehetett megrendelni, ami azért nem semmi, tekintve, hogy eredeti ára 25 körül volt. Jelenleg pedig sajnos már nem elérhető. Nekem megérte, egész jól kihasználható termékeket rejtett ez a zokni, kísérletezgetni pedig kifejezetten szeretek.

Nektek hogy tetszik ez a zokni, s annak tartalma? Szerettek kísérletezgetni? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése