2017. január 23., hétfő

Egy kádnyi hidratálás - BADEFEELING csokis fürdőrúd

Ilyenkor, télen nagyon szeretek egy nagy kád forró vízben relaxálni, s irdatlan mennyiségű fürdőgolyót, fürdőhabot, s minden ilyesmit elhasználni.
Egy Müllerben tett séta során akadt meg a szemem ezen a fürdőrúdon, melynek isteni, igazi csokoládé illata volt. Nem hagyhattam ott...




Előtte még nem volt dolgom fürdőrúddal, ez az első ilyen jellegű termékem. Megtetszett a koncepció, ugyanis erős hidratálást ígér, amire valljuk be, a hideg téli napokon nagy szüksége van bőrünknek.

Az illata egyszerűen zseniális, hamisítatlan csokoládé, semmi mellékillat, vagy mű beütés. Ezt már a csomagoláson keresztül is érezni lehetett, s a kis dobozkából kivéve az illatélmény egyre csak fokozódott.


A képen is látszik, hogy nagyon dekoratív kis rudacska ez, ami a csomagolás szerint kézzel készült. Tetején csokireszelékre hajazó, számomra ismeretlen anyag található. Elsőre azt hittem, igazi csoki, de aztán furcsállottam, hogy nem oldódik fel a kádban, s a fürdőzés végéig mellettm úszkáltak. Talán kakaóbab darabkák lennének? 

A csomagolás szerint azt ajánlja, hogy 1-2 kádnyi kényeztetésre elegendő a rudacskánk. Először csak a felét dobtam bele a kádba, de nem éreztem elég intnzívnek az illatát, így gyorsan követte őt a másik fele is. Nagyon gyorsan, maximum 5 perc alatt fel is oldódott, a vizet pedig "selymessé", olajokban gazdaggá varázsolta. Nem színezte meg különösebben a kád tartalmát, a hatalmas habok is elmaradtak, de nem is hiányoztak, nem ez a lényege ezen terméknek.


Az illat fürdés közben már nem volt olyan intenzív, mint amilyennek a csomagolásból elővéve ígérkezett, de azért nem is illant el nyomtalanul. Eleinte picit csalódott is voltam, de aztán az a hidratálás, amit kaptam, el is feledtette velem ezt a kis problémát. Nagyon kellemes érzés volt a selymes (jobb szót nem találok rá, hogy leírjam) vízben relaxálni. A kádból kilépve pedig felejthettem is el a testépoló, testvaj használatát, mert a bőröm, köszönte szépen, nagyszerűen hidratált volt. Igaz, fellelhető volt rajta egy kis olajos filmréteg, ami kb. fél óra alatt fel is szívódott, bőröm pedig pihe-puha lett egy időre. Nagy bánatomra az illat viszont nem lett túl tartós a bőrön, ha nagyon közelről megszagoltam, lehetett ugyan némi csokoládé illatot érezni 1-2 órán át, de aztán az is elillant.


Összességében nagyon megszerettem ezt a kis rudat. Igaz, nem egy olcsó, nem emlékszem pontosan, de olyan 700-900 forint körül vettem, de ha néha egy kis extra kényeztetésre vágyom majd, biztos, hogy lesz belőle itthon, legyen mihez nyúlnom. Azt nem tudom, még milyen illatokban kapható, ha jól emlékszem, még epreset láttam, de remélem, minél szélesebb a kínálat.

Ti is szerettek kádfürdőzni? Próbáltatok már fürdőrudakat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése