2016. november 2., szerda

Rózsavíz, te csodás

Az arcápolási rutinom még eléggé gyerekcipőben jár. Egyszerűen szinte még semmiből nem sikerült rátalálnom a tökéletesre, épp ezért folyamatosan kísérletezgetek, keresem a minden szempontból tökéletes termékeket. Egy drogériás nézelődésem közepette akadt meg a szemem ezen a bio rózsavizen. Ekkor jutott eszembe, hogy Évit poztívan nyilatkozott róla, s még ha akkor mindjárt nem is, később hazajött velem.


Ez a konkrét darab egy cseh bio márka, a Purity Vision gyönyörű, igényes tejüvegcsébe bújtatott terméke. De szerintem itt most kivételesen nem a márka a lényeg, hanem a 100% rózsavíz, ami véleményem szerint nem márkafüggő. 

Maga a rózsavíz ezerarcú, hisz arc-, test- és hajápolásban, sőt a gasztronómiában is felhasználható. Én az említett területek közül csak az arcápolásomban használgattam bőszen. Remekül nyugtat, tisztít, hidratál, tonizál, megelőzi a ráncok kialakulását, sőt a leírás még a smink fixálására is ajánlja. A boltok polcain viszont sajnos ritkaságnak számít a tiszta, egyéb adalékanyagoktól mentes rózsavíz, én sem találkoztam még vele e konkrét kiszerelésen kívül, de gondolom bioboltokban is fellelhető. Sőt, akár otthon, saját kezűleg is készíthető (RECEPT). 


Először nagyon furcsa volt, hogy egy ilyen, elég erőteljes illatú terméket használok az arcomon, mert alapjáraton igyekszem kerülni a parfümöt tartalmazó dolgokat az arcomon, de idővel megbarátkoztam a gondolattal.

Kiszerelésének köszönhetően pofonegyszerű a használata, hisz 2-3 fújás, s az arcom máris életre kel. Érdekes kis termék ez hatását tekintve, mert használata után azommal szebbnek láttam a bőröm összképét, de eleinte azt hittem, csak bebeszélem magamnak, viszont nem egyszer előfordult, hogy más is dícsérte a bőröm natúr állapotát.

Használni legtöbbször tonizálásra, illetve hidratáásra használom. Este arclemosás után fújok párat az arcomra, a bőröm pedig azonnal üde, rugalmas, hidratált lesz. Utána jöhet egy testesebb hidratáló, s ennyi. Reggel pedig már vele helyettesítem a hidratálókrémet is. Sminkelés előtt fújok az arcomra, szépen lenyugtatja a bőrömet, lehúzza a pirosságot, még a pattanásokról is, és a vízhiányos állapotot is szépen kezeli.Úgy érzem, kifejezetten jó hatással van a bőrömre ez a termék, rendszeres használat mellett a bőröm teljesen megújult, rugalmas, puha és áplolt lett.

Itt-ott a sminkem fixálására is kipróbáltam. Vagyis hát nem tudom, mennyire fixált, de a smink púderességét elvette, az alapozó szépen összeolvadt a púderrel, a végeredmény pedig sokkal természetesebb lett.


Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a termékre. Már egy üveggel el is használtam belőle, sajnos újravenni még nem sikerült, de már alig várom, hogy hazahozzam az újabb darabot, a bőröm eléggé hiányolja. Az ára nem a legbarátibb, olyan 6-7 euró (kb. 1800-2100 ft), de ha azt vesszük, 2-3 terméket simán kitesz, így már nem is annyira rossz az az ár.

Szerintem, ha lehetőségetek adódik rá, mindenképp próbáljátok ki a rózsavizet. Biztos vagyok benne, hogy pozitív élmény lesz. A legjobb, hogy minden bőrtípusra alkalmas. Csak arra érdemes figyelni, hogy az összetevőlistán csakis kizárólag a rózsavíz szerepeljen.


Ti használtatok már rózsavizet? Használtok természetes arcápolási termékeket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése