2016. november 6., vasárnap

Paletta-kívánságok

Itt a november, lassan mindenki karácsonyi lázban ég. Én pedig ilyenkor minden évben a netet bújom, lesem a különféle újdonságokat, keresem, mit is látnék szívesen a fa alatt. Ez most sincs másképp. S minek is örülhetne jobban az ember lánya egy palettánál? Ebben a bejegyzésben pedig összeszedtem, idén mely paletták tetszenek a leginkább. 


A bejegyzésben szereplő paletták többségének beszerzése kissé körülményes, de nem lehetetlen. Reményeim szerint valamelyiket viszontlátom majd a fa alatt. De melyiket? Na, azt nehéz lesz eldönteni.

Szlovák webshop (22,99 EUR)
Hivatalos oldal (22,50 EUR)
ZOEVA Blanc Fushion - Van már itthon egy Zoeva palettám, amit tavaly karácsonyra kaptam, s hát mondanom sem kell, hatalmas kedvencem (TESZT). Remek áron hihetetlen minőséget kapunk. Mostanság jelent meg ez a fehér csokoládé ihlette darab is, ami nagyon megtetszett így képek alapján. Az a sárga pedig nagyon szemrevaló. De nagyon szép hétköznapi színek is találhatóak benne, mattok és fényesek egyaránt. Szerencsére a márka itt, Szlovákiában is jelen van, Magyarországra pedig szállít a hivatalos webshop Németországból.


Szlovák webshop (22,99 EUR)
Hivatalos oldal (22,50EUR)
ZOEVA Caramel Melange - Ez a karamell inspirálta csoda szintén mostanság jelent meg az előzővel együtt. De eleinte nem nagyon mozgatott meg, a promo képen nagyon hasonlatosnak tánt a már általam birtokolt Cocoa Blend darabbal. Viszont mihelyst megláttam a színmintáit (ITT), azonnal rájöttem, hogy ez talán, még jobban tetszik mint az előző. Egy ideje keresek már egy ilyen, pirosas meleg árnyalatokkal teli palettát. Így került fel a listámra ez a darab is. 

Ráadásul a fent mutatott két paletta a Cocoa Blendel kiegészülve egy igazán szemrevaló díszcsomagolásban is kapható együtt. Hivatalos oldal-62EUR/ Szlovák oldal-62EUR

LORAC Pro Matte - Ez a paletta már vagy egy éve fent van a listámon. Nagyon tetszenek a basic matt színei, szerintem hétköznapokra nagyon jól ki tudnám használni őket. A márkához pedig nem volt még szerencsém, így remek alkalom volna a találkozásra. Legegyszerűbben szerintem Edit közreműködésével szerezhető be. Ő nagyon megbízható, többször rendeltem már tőle, sőt, erre a palettára is kértem már árajánlatot januárban. Akkor 35 font lett volna az ára. de akkor sajnáltam kiadni rá annyit, így elnapoltam a dolgot.

TOO FACED Chocolate Bar - Ezt a palettát szerintem nem kell bemutatnom senkinek. Már a megjelenése óta vágyom rá, de az ára eléggé magas. A Too Faced az egyik legkedveltebb drágább árkategóriájú márkám, szerintem ez a termék sem okozna csalódást. 

TOO FACED The Power of Makeup by Nikkietutorials - Szerintem többségetek már hallott erről a Too Faced-Nikkietutorials kollaborációról. Ez a paletta egy kisebb szettben kapható csak szempillaspirállal, glitterrer, szemhéjalappal, illetve egy tussal kiegészülve. Az igazat megvallva, engem a paletta érdekel csak a kollekcióból. Nagyon jó kis színösszeállítás, az arcra való termékek pedig méginkább tetszetősek. Főleg, hogy a Too Faced pirosítóinak hatalmas szerelmese vagyok, van itthon egy deluxe mintám, ami fenomenális. 

TOO FACED Grande Hotel Café - Igen, már megint Too Faced. De az vesse rám az első követ, aki szerint ez a csomagolás nem aranyos. Igen, engem a csomagolással le lehet venni a lábamról, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül (nyugtassatok meg, hogy ez így van). S ez nem is akármilyen paletta, ráadásul rögtön három !illatosított! kis palettát kapunk egyszerre + egy deluxe Better Than Sex szempillaspirál mintát. Mindegyik kis szépségben található 6 szemhéjpúder és egy pirosító, vagy épp bronzosító. Egyik Peppermint Mocha, másik Gingerbread Coffe, harmadik pedig Eggnog Latte illatú. Hmm, nagyon tetszik... Szerintem itt is bártan lehet Edit segítségét kérni a beszerzésben.

Nektek már kész a karácsonyi kívánságlistátok? Ti milyen palettákat néztetek ki mostanság?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése